انتقال مهدي به اوين منتقل شد

کلـــــــید داران بهشت


پایگاه اطلاع رسانی گروه هنری کلید داران بهشت ارومیه

مطالب سايت

مهدي به اوين منتقل شد

 یک منبع آگاه پزشکی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ پس از انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان دی برای انجام معاینات پزشکی بيشتر، چندین تیم پزشکی بر بالين وی حاضر شدند و در پي انجام معاینات دقیق صورت گرفته از مهدي هاشمي، هیچ علائمی از ناراحتی قلبی و عروقی و یا امراض مشابه در او مشاهده نکردند.

این منبع آگاه در ادامه گفت: با وجود معاینات دقیق صورت گرفته روی نامبرده و عدم مشاهده هرگونه بیماری قلبی و عروقی، آنژیوگرافی روی مهدی هاشمی انجام و باز هم مورد خاصی در وی مشاهده نشد.

اما امروز صبح (جمعه 19 آبان 1391) خبرنگار باشگاه خبرنگاران در تماس مجدد با همان منبع آگاه پزشکی آخرین وضعیت مهدی هاشمی را جویا شد که وی در پاسخ گفت: همانطور که پیشتر نيز عنوان شد، مهدی هاشمی از اول هم هیچ مشکل خاص قلبی عروقی نداشت و آنژیوگرافی هم چیزی را نشان نداد. طبيعتا با انجام آنژيو گرافي و عدم مشاهده هرگونه بيماري قلبي عروقي در مهدي، او بايد به زندان منتقل مي‌شد كه درخواستي مبني بر انجام تست كليه روي او مطرح شد.

اما لحظاتي پيش با خبر شديم قوه قضائيه با در خواست باقي ماندن مهدي هاشمي در بيمارستان دي مخالفت كرده و وي راهي اوين شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: